DENUMIREA POSTULUI: Client Service
RAPORTEAZĂ LA: Project Manager
COLABOREAZĂ CU: Copywriter, Media Planner, Strategic Planner, PR Executive
OBIECTIVUL GENERAL AL POSTULUI:
Să reprezinte interesele clientului în realizarea strategiei de advertising/PR, să contribuie activ la redactarea briefului de creaţie (alături de Strategic Planner).
RESPONSABILITĂŢI:
1. Respectă regulamentul intern al AD Connection.
2. Acţionează etic în activităţile sale.
3. Respectă cerinţele clientului.
4. Redactează părţi din brieful de creaţie (date referitoare la compania-client, produs, obiectivele campaniei, buget şi timp, materiale solicitate şi elemente care trebuie obligatoriu respectate).
SARCINI:
1. Ţine legătura cu clientul.
2. Negociază condiţiile contractului (buget, target etc).
3. Realizează brieful de creaţie împreună cu Strategic Plannerul.
4. Menţine la curent echipa cu preferinţele clientului.
5. Prezintă clientului progresul făcut de echipă.
6. Consultă clientul astfel încât să poată răspunde nelămuririlor echipei.
7. Supervizează realizarea lucrărilor.
COMPETENŢE (ABILITĂŢI) GENERALE:
1. Comunicare şi relaţionare
2. Spirit de echipă
3. Orientarea spre client
4. Respectarea termenelor
5. Utilizare PC (Microsoft Office) şi Internet.
6. Cunoaşterea limbii engleze
COMPETENŢE (ABILITĂŢI) SPECIFICE:
1. Cunoştinţe de publicitate şi marketing
2. Tehnici de prezentare şi argumentare a alegerilor făcute
3. Tehnici de redactare a materialelor de publicitate.
PROFILUL CANDIDATULUI:
Capacităţi de persuasiune, atenţie, meticulozitate, implicare, eficienţă, proactivitate.
RAPORTEAZĂ LA: Project Manager
COLABOREAZĂ CU: Copywriter, Media Planner, Strategic Planner, PR Executive
OBIECTIVUL GENERAL AL POSTULUI:
Să reprezinte interesele clientului în realizarea strategiei de advertising/PR, să contribuie activ la redactarea briefului de creaţie (alături de Strategic Planner).
RESPONSABILITĂŢI:
1. Respectă regulamentul intern al AD Connection.
2. Acţionează etic în activităţile sale.
3. Respectă cerinţele clientului.
4. Redactează părţi din brieful de creaţie (date referitoare la compania-client, produs, obiectivele campaniei, buget şi timp, materiale solicitate şi elemente care trebuie obligatoriu respectate).
SARCINI:
1. Ţine legătura cu clientul.
2. Negociază condiţiile contractului (buget, target etc).
3. Realizează brieful de creaţie împreună cu Strategic Plannerul.
4. Menţine la curent echipa cu preferinţele clientului.
5. Prezintă clientului progresul făcut de echipă.
6. Consultă clientul astfel încât să poată răspunde nelămuririlor echipei.
7. Supervizează realizarea lucrărilor.
COMPETENŢE (ABILITĂŢI) GENERALE:
1. Comunicare şi relaţionare
2. Spirit de echipă
3. Orientarea spre client
4. Respectarea termenelor
5. Utilizare PC (Microsoft Office) şi Internet.
6. Cunoaşterea limbii engleze
COMPETENŢE (ABILITĂŢI) SPECIFICE:
1. Cunoştinţe de publicitate şi marketing
2. Tehnici de prezentare şi argumentare a alegerilor făcute
3. Tehnici de redactare a materialelor de publicitate.
PROFILUL CANDIDATULUI:
Capacităţi de persuasiune, atenţie, meticulozitate, implicare, eficienţă, proactivitate.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu