DENUMIREA POSTULUI: Strategic Planner
RAPORTEAZĂ LA: Project Manager
COLABOREAZĂ CU: Copywriter, Media Planner, Client Service, PR Executive
OBIECTIVUL GENERAL AL POSTULUI:
Să elaboreze cercetarea şi strategia generală a campaniei de advertising/PR şi să contribuie activ la redactarea briefului de creaţie (alături de Client Service).
RESPONSABILITĂŢI:
1. Respectă regulamentul intern al AD Connection.
2. Acţionează etic în activităţile sale.
3. Respectă cerinţele clientului reprezentat de Client Service.
4. Redactează părţi din brieful de creaţie (date referitoare la public ţintă, poziţionare, mesaj şi ton).
SARCINI:
1. Cercetează piaţa economică românească.
2. Realizează rapoartele de sinteză şi cercetare.
3. Colaborează la strategia de media şi de creaţie.
4. Stabileşte liniile directoare ale campaniei, realizează planificarea acesteia şi bugetul.
5. Informează echipa cu privire la preferinţele consumatorilor.
6. Oferă feedback din perspectiva consumatorilor pe parcursul elaborării campaniei.
COMPETENŢE (ABILITĂŢI) GENERALE:
1. Comunicare şi relaţionare
2. Spirit de echipă
3. Orientarea spre performanţă
4. Respectarea termenelor
5. Utilizare PC (Microsoft Office) şi Internet.
6. Cunoaşterea limbii engleze
COMPETENŢE (ABILITĂŢI) SPECIFICE:
1. Cunoştinţe de publicitate şi marketing
2. Tehnici de prezentare şi argumentare a alegerilor făcute
3. Elaborarea de rapoarte specifice.
4. Capacitate de previzionare pe termen lung.
PROFILUL CANDIDATULUI:
Capacităţi de persuasiune, spirit analitic, atenţie, meticulozitate, implicare, eficienţă.
miercuri, 4 martie 2009
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu