miercuri, 4 martie 2009

Fişă de post: Strategic Planner

DENUMIREA POSTULUI: Strategic Planner

RAPORTEAZĂ LA: Project Manager

COLABOREAZĂ CU: Copywriter, Media Planner, Client Service, PR Executive

OBIECTIVUL GENERAL AL POSTULUI:
Să elaboreze cercetarea şi strategia generală a campaniei de advertising/PR şi să contribuie activ la redactarea briefului de creaţie (alături de Client Service).


RESPONSABILITĂŢI:
1. Respectă regulamentul intern al AD Connection.
2. Acţionează etic în activităţile sale.
3. Respectă cerinţele clientului reprezentat de Client Service.
4. Redactează părţi din brieful de creaţie (date referitoare la public ţintă, poziţionare, mesaj şi ton).

SARCINI:
1. Cercetează piaţa economică românească.
2. Realizează rapoartele de sinteză şi cercetare.
3. Colaborează la strategia de media şi de creaţie.
4. Stabileşte liniile directoare ale campaniei, realizează planificarea acesteia şi bugetul.
5. Informează echipa cu privire la preferinţele consumatorilor.
6. Oferă feedback din perspectiva consumatorilor pe parcursul elaborării campaniei.

COMPETENŢE (ABILITĂŢI) GENERALE:
1. Comunicare şi relaţionare
2. Spirit de echipă
3. Orientarea spre performanţă
4. Respectarea termenelor
5. Utilizare PC (Microsoft Office) şi Internet.
6. Cunoaşterea limbii engleze

COMPETENŢE (ABILITĂŢI) SPECIFICE:
1. Cunoştinţe de publicitate şi marketing
2. Tehnici de prezentare şi argumentare a alegerilor făcute
3. Elaborarea de rapoarte specifice.
4. Capacitate de previzionare pe termen lung.

PROFILUL CANDIDATULUI:
Capacităţi de persuasiune, spirit analitic, atenţie, meticulozitate, implicare, eficienţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu