DENUMIREA POSTULUI: Reprezentant Client
RAPORTEAZĂ LA: Coordonator Experiment
COLABOREAZĂ CU: Client Service, Project Manager
OBIECTIVUL GENERAL AL POSTULUI:
Să reprezinte interesele companiei pentru care se elaborează campania.
RESPONSABILITĂŢI:
1. Acţionează etic în activităţile sale.
2. E deschis la comunicarea cu echipele care lucrează pentru el.
3. Negociază condiţiile contractului cu Client Service-ul şi Project Manager-ul fiecărei echipe.i
4. Participă la luarea deciziei între cele 2 campanii ale echipelor în competiţie.
SARCINI:
1. Elaborează brieful de creaţie.
2. Informează echipele asupra dorinţelor sale în ceea ce priveşte campania.
3. Negociază termenii contractului cu fiecare echipă în parte.
4. Ia parte la pitch-ul final şi decide care dintre cele 2 campanii e mai potrivită intereselor sale.
COMPETENŢE (ABILITĂŢI) GENERALE:
1. Comunicare şi relaţionare
2. Abilitati de sinteza
3. Orientarea spre performanţă
4. Respectarea termenelor
5. Utilizare PC (Microsoft Office) şi Internet.
6. Cunoaşterea limbii engleze
COMPETENŢE (ABILITĂŢI) SPECIFICE:
1. Cunoaşterea mediului de afaceri din Romania
2. Abilitate de previziune
3. Tehnici de prezentare şi argumentare a alegerilor făcute
4. Cultură generală solidă
PROFILUL CANDIDATULUI:
Capacităţi de persuasiune, spirit analitic, atenţie, meticulozitate, implicare, eficienţă.
miercuri, 4 martie 2009
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu