DENUMIREA POSTULUI: Copywriter
RAPORTEAZĂ LA: Project Manager
COLABOREAZĂ CU: Art Director, Client Service, Strategic Planner, Media Planner, PR Executive
OBIECTIVUL GENERAL AL POSTULUI:
Să realizeze conceptul creativ al campaniilor de advertising.
RESPONSABILITĂŢI:
1. Respectă regulamentul intern al AD Connection.
2. Acţionează etic în activităţile sale.
3. Respectă cerinţele clientului reprezentat de Client Service.
4. Redactează materialele scrise cerute de client.
5. Redactează scenarii pentru a reda conceptele creative.
SARCINI:
1. Contribuie cu idei la identitatea echipei.
2. Participă activ la brainstorming-urile echipei
3. Propune conceptul creativ al campaniei împreună cu Strategic Planner-ul şi Client Service-ul.
4. Colaborează cu Art Director-ul pentru a ilustra grafic conceptul creativ.
5. Redactează: mesaje cheie, slogane, texte pentru print-ad, broşuri, invitaţii, Out-door, orice alte materiale promoţionale scenariu spot radio-TV, text site internet, blog împreună cu PR Executive.
COMPETENŢE (ABILITĂŢI) GENERALE:
1. Comunicare şi relaţionare
2. Spirit de echipă
3. Orientarea spre performanţă
4. Respectarea termenelor
5. Utilizare PC (Microsoft Office) şi Internet.
6. Cunoaşterea limbii engleze
COMPETENŢE (ABILITĂŢI) SPECIFICE:
1. Tehnici de redactare a materialelor publicitare
2. Cunoştinţe de publicitate
3. Tehnici de prezentare şi argumentare a alegerilor făcute
4. Cultură generală solidă
PROFILUL CANDIDATULUI:
Creativ, cu capacităţi de persuasiune, înclinat spre originalitate, viteză de reacţie, empatie
miercuri, 4 martie 2009
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
melvaboonata.blogspot.com
RăspundețiȘtergere