marți, 3 martie 2009

Structura OV 2009

Bun venit pe blogul Organizaţiei Virtuale 2009. Începem cu informaţii preţioase, să nu vă mâncăm prea mult din timp :D

Aşadar, anul acesta organizaţia va arăta în felul următor:

1. Va fi împărţită în două semi-organizaţii: Organizaţia Virtuală 100% (zisă şi OVV) şi Organizaţia Semi-Virtuală (zisă şi OSV). Mai multe detalii despre diferenţa dintre cele două într-un alt post. Urmăriţi blogul deci :D

2. Fiecare semi-organizaţie va fi împărţită la rândul ei în câte 3 echipe de proiect (în total 6 - 3 pentru OVV şi 3 pentru OSV). Fiecare echipă conţine următoarele posturi:
  • 1 Project Manager
  • 1 Strategic Planner
  • 1 Client Service
  • 2 Copywriters
  • 2 Art Directors
  • 2 Media Planners
  • 2 PR Executives
În total 11 posturi/echipă de proiect. Sunt 3 echipe/semi-organizaţie, deci 33 oameni/semi-organizaţie. Sunt 2 semi-organizaţii, deci 66 oameni până acum.

3. Pe lângă cei 66, mai avem nevoie de 3 reprezentanţi ai clienţilor. Ochiul critic, cum ar veni :D. Există 3 echipe pentru OVV, 3 echipe pentru OSV şi 3 clienţi. Fiecare client va organiza un pitch pentru 2 echipe (una din OVV şi una din OSV). Cu alte cuvinte, fiecare echipă din OVV se va lupta cu echipa "rivală" din OSV pentru a-şi convinge clientul alocat de la început.

În concluzie, 66 oameni în OVV/OSV + 3 clienţi = 69 posturi în întregul OV pentru 2009.


  • 3 clienţi
  • 6 Project Managers (3 OVV, 3 OSV)
  • 6 Strategic Planners (3 OVV, 3 OSV)
  • 6 Client Service (3 OVV, 3 OSV)
  • 12 Copywriters (6 OVV, 6 OSV)
  • 12 Art Directors (6 OVV, 6 OSV)
  • 12 Media Planners (6 OVV, 6 OSV)
  • 12 PR Executives (6 OVV, 6 OSV)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu